Stránka 1 z 1

Fundseeder

Napsal: čtv 15. črc 2021 16:20:20
od dobretrejdy
Zdravím,
nechal jsem si "prolinkovat" můj účet u Interactive Brokers s aplikací fundseeder (https://fundseeder.com/home) poté, co jsem byl přesměrován do Interactive Brokers v Maďarsku. Udělal jsem to proto, abych měl velmi jednoduchý přehled o svém účtu "na jedno kliknutí". Všechno jelo OK až do minulého měsíce, kde se přestalo stahování dat z mého účtu zpožďovat a nyní již nabralo cca třítýdenní zpoždění. Kontaktoval jsem podporu a ujistili mě, že je to nějaká drobná chyba, kterou řeší.

Mám dotaz. Používáte někdo toto řešení pro auditované výsledky vašeho obchodování a máte stejné problémy? Díky :c)

Re: Fundseeder

Napsal: čtv 15. črc 2021 16:42:33
od krejzic
Používal jsem Fundseeder asi rok dva dozadu, teď předpokládám, že se to změnou čísla IB účtu po migraci rozpojilo a už jsem to neřešil. Nestačí účet jenom znova nalinkovat do Fundseederu? Jenom si nejsem jistý, jestli se ti tím nevyresetuje "počítadlo", ono to snad umí stáhnout data jenom 5 let zpátky, když jsem se ptal na podpoře, tak mi doporučili si tam starší data doťukat ručně.

Re: Fundseeder

Napsal: čtv 15. črc 2021 17:29:44
od Petr Eff.
To all users who have linked their broker accounts to FundSeeder:

If for any reason your broker changes your account number, you will need to create a new link to FundSeeder for the new account. To ensure you have a continuous track record, we will merge the historical trading performance into the new account for you. Just send the request to support@fundseeder.com with the following information:

Brokerage firm
Old broker account number
New broker account number

Re: Fundseeder

Napsal: pát 16. črc 2021 8:50:45
od krejzic
Tak to jsou hodný. Teď ještě jestli se bavíme o tom samém problému, co má Jirka :)

Re: Fundseeder

Napsal: pát 16. črc 2021 10:24:32
od dobretrejdy
Můj dotaz do fóra byl, jestli na fungujícím propojení IB -> Fundseeder nezaznamenáváte prodlevu ve stahování dat. Odpověď z fundseeder.com byla následující

FS.jpg
FS.jpg (64.61 KiB) Zobrazeno 3942 x


Bohužel, když dnes otevírám svůj profil (je 16.7.2021), tak vidím načtená data k 30.6.2021, tedy zpoždění 16 dnů!!! takže ani po čtrnácti dnech se nepodařilo problém vyřešit

fs2.jpg
fs2.jpg (15.94 KiB) Zobrazeno 3942 x

Ještě nedávno to fungovalo na každodenní aktualizaci. Ptám se proto, že je to dobrá pomůcka pro kontrolu výkonu a zaznamenání track record, ale s třítýdenním zpožděním je to na prd, tak mě zajímá (pokud používáte), jestli evidujete stejnou závadu...:c)