Zdravím,
nechal jsem si "prolinkovat" můj účet u Interactive Brokers s aplikací fundseeder (https://fundseeder.com/home) poté, co jsem byl přesměrován do Interactive Brokers v Maďarsku. Udělal jsem to proto, abych měl velmi jednoduchý přehled o svém účtu "na jedno kliknutí". Všechno jelo OK až do minulého měsíce, kde se přestalo stahování dat z mého účtu zpožďovat a nyní již nabralo cca třítýdenní zpoždění. Kontaktoval jsem podporu a ujistili mě, že je to nějaká drobná chyba, kterou řeší.
Mám dotaz. Používáte někdo toto řešení pro auditované výsledky vašeho obchodování a máte stejné problémy? Díky :c)
Fundseeder
- dobretrejdy
- Administrátor fóra
- Příspěvky: 623
- Registrován: úte 24. zář 2019 16:12:41
- Kontaktovat uživatele:
Fundseeder
Texty příspěvků, komentáře a přílohy nejsou investičním doporučením, obchodní radou nebo tradingovým tipem a slouží pouze k objasnění a porozumění komentovaného obchodního problému. Další informace můžeš nalézt také na webové stránce Dobré Trejdy :c)
Re: Fundseeder
Používal jsem Fundseeder asi rok dva dozadu, teď předpokládám, že se to změnou čísla IB účtu po migraci rozpojilo a už jsem to neřešil. Nestačí účet jenom znova nalinkovat do Fundseederu? Jenom si nejsem jistý, jestli se ti tím nevyresetuje "počítadlo", ono to snad umí stáhnout data jenom 5 let zpátky, když jsem se ptal na podpoře, tak mi doporučili si tam starší data doťukat ručně.
Re: Fundseeder
To all users who have linked their broker accounts to FundSeeder:
If for any reason your broker changes your account number, you will need to create a new link to FundSeeder for the new account. To ensure you have a continuous track record, we will merge the historical trading performance into the new account for you. Just send the request to support@fundseeder.com with the following information:
Brokerage firm
Old broker account number
New broker account number
If for any reason your broker changes your account number, you will need to create a new link to FundSeeder for the new account. To ensure you have a continuous track record, we will merge the historical trading performance into the new account for you. Just send the request to support@fundseeder.com with the following information:
Brokerage firm
Old broker account number
New broker account number
Re: Fundseeder
Tak to jsou hodný. Teď ještě jestli se bavíme o tom samém problému, co má Jirka
- dobretrejdy
- Administrátor fóra
- Příspěvky: 623
- Registrován: úte 24. zář 2019 16:12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fundseeder
Můj dotaz do fóra byl, jestli na fungujícím propojení IB -> Fundseeder nezaznamenáváte prodlevu ve stahování dat. Odpověď z fundseeder.com byla následující
Bohužel, když dnes otevírám svůj profil (je 16.7.2021), tak vidím načtená data k 30.6.2021, tedy zpoždění 16 dnů!!! takže ani po čtrnácti dnech se nepodařilo problém vyřešit
Ještě nedávno to fungovalo na každodenní aktualizaci. Ptám se proto, že je to dobrá pomůcka pro kontrolu výkonu a zaznamenání track record, ale s třítýdenním zpožděním je to na prd, tak mě zajímá (pokud používáte), jestli evidujete stejnou závadu...:c)
Bohužel, když dnes otevírám svůj profil (je 16.7.2021), tak vidím načtená data k 30.6.2021, tedy zpoždění 16 dnů!!! takže ani po čtrnácti dnech se nepodařilo problém vyřešit
Ještě nedávno to fungovalo na každodenní aktualizaci. Ptám se proto, že je to dobrá pomůcka pro kontrolu výkonu a zaznamenání track record, ale s třítýdenním zpožděním je to na prd, tak mě zajímá (pokud používáte), jestli evidujete stejnou závadu...:c)
Texty příspěvků, komentáře a přílohy nejsou investičním doporučením, obchodní radou nebo tradingovým tipem a slouží pouze k objasnění a porozumění komentovaného obchodního problému. Další informace můžeš nalézt také na webové stránce Dobré Trejdy :c)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů