Volatilita související s Earnings

Témata související s obchodování Volatility, VIX Index, VX futures, VIX opce, Volatility ETN...
Roman
Příspěvky: 44
Registrován: ned 06. říj 2019 13:17:27
Kontaktovat uživatele:

Volatilita související s Earnings

Příspěvek od Roman » ned 27. říj 2019 6:25:15

Ahoj,

na https://marketchameleon.com/Overview/NFLX/IV/ivTerm -> Difference -> IV90-IV30 je skoro pro hodně symbolů vidět jak rozdíl mezi volatilitami narůstá a klesá v souvislosti s Earnings, viz přiložený screen. Jak je možné tohle obchodovat? Jsem opční začátečník, takže mně napadá long/short Stradle, popřípadě Strangle, dále by to mohl být Ratio nebo BackSpread. Čeho ale nevím jak dosáhnout je, abych byl vystaven pořád IV_XX, třeba IV 30. Ono to asi souvisí s tím, jak se přesně počítá IV 30, předpokládám, že je to nějakým poměrem s aktuálně dostupných expirací - něco jako VIX. :-) Má smysl v tomhle víc bádat, nebo je to slepá ulička?

Dík,
Roman
Přílohy
screen.png
screen.png (51.98 KiB) Zobrazeno 7631 x

Uživatelský avatar
dobretrejdy
Administrátor fóra
Příspěvky: 608
Registrován: úte 24. zář 2019 16:12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Volatilita související s Earnings

Příspěvek od dobretrejdy » ned 27. říj 2019 9:04:15

Ahoj,
Earnings obchody jsem popsal v těchto článcích https://dobretrejdy.com/?page_id=3192, tam by mohla být odpověď na tvé otázky. Obecně je obchodování Earnings velká výzva a být v těchto obchodech připraven na vše je téměř nutností. Přestože se toto obchodování dost propaguje, ze své vlastní zkušenosti vím, že být konstantně profitabilní při jejich obchodování je velmi obtížné.

Pokud po přečtení článků nebudeš s odpovědí na otázky kolem Earnings spokojen - pokládej dotazy, od toho toto fórum tady je.

Ahoj, Jirka :c)