pokud máte účet u IB, pravděpodobně jste také obdrželi email s názvem "Brexit planning" nebo "Brexit planning - update"
Poctivě to čtu, ale nejsem si jist, zda jsem zcela pobral dopady plánovaných a prováděných kroků ze strany IB. Zatím žiji v přesvědčení, že je to, z mého pohledu klienta, v podstatě formální záležitost. Ale je tomu tak opravdu?
Na konci každého emailu je ujištění, že nemusím teď nic dělat. Cituji:
... you do not need to take any action now. We will provide additional information as we learn more. We will also soon be sending a communication asking you to consent to the transfer of your account to one of IBKR’s licensed European brokerage entities, as applicable.
- Jak tuto komunikaci IB a plánovamé kroky chápete popř. co si o tom myslíte?
- Budeme muset podniknout nějaké kroky pro přechod do nové pobočky IB v EU nebo to zařídí IB "automaticky"?
- Změní se nabídka instrumentů, které budeme moci jako klienti nové pobočky obchodovat?
- Změní se poplatky nebo jejich struktura?